Badania marketingowe i ich typy
Tutaj odnajdziesz fascynujące informacje na omawiany temat, zatem jeżeli to zagadnienie jest dla Ciebie fascynujące, to wejdź na odsyłacz do witryny.
Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych standardów, sposób prezentacji usług, zdolność rozróżnienia potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą podlegać także: umiejętności handlowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie placówki. Dalsza część
Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z testem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z firmą korzystając z wybranych kanałów komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Oferta SecretClient obejmuje również audyt uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy działania, szanse rozwoju oraz zagrożenia, pomaga w sformułowaniu właściwej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.

Regularne sprawdzenia realizowane w trakcie realizacji programów pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio wykorzystują te działania jako metodę do wsparcia handlu.
Nasza firma przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, hipermarketów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.
Wyniki badań SecretClient mogą być dostępne jeszcze w trakcie badania w systemie on-line. Przynosi to wiele cennych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość narzędzi analitycznych oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami sprzedawców.
Więcej na
Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz bieżące informacje nt. konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
Tagi: B2B, finanse, informacje, klient, komunikacja, oprogramowanie, szkolenia, telefon, WWW