Home

Typy reklamy - outdoor: z jakich powodów warto skorzystać z billboardów

Reklama jest bardzo istotna, jeśli chcemy sprzedać produkt. To za jej pomocą oferta firm dociera do dużego grona potencjalnych klientów. Nie ma sprzedaży bez dobrego zareklamowania. Obecnie duży nacisk kładziony jest na reklamę w sieci, przede wszystkim dlatego, że nie wiąże się z dużymi kosztami, a ma naprawdę szerokie grono odbiorców. Rzecz jasna wykorzystywane są również inne drogi, które mają tak samo duży (a czasami nawet większy) zasięg.

Billboard reklamowy
Autor: Lord Jim
Źródło: http://www.flickr.com
Znane są naprawdę różne rodzaje reklam: od omówionego już Internetu, przez telewizję i radio i oczywiście prasę. Nie sposób zapomnieć również o bardzo istotnym elemencie, jakim jest reklama zewnętrzna - to wszelkiego rodzaju ulotki, plakaty i billboardy (warto przeczytać). To bardzo stara forma promocji, z której korzysta się od wieków. Warto przyjrzeć się bliżej z reklamowaniem produktów za pomocą billboardów, gdyż docierają one do naprawdę dużej grupy odbiorców.

Z jakich powodów warto korzystać z billboardów?



Oczywiście dzieje się i tak, że gęstość tego typu reklamy jest za duża, istnieje wtedy wrażenie przesytu, które może stać się uciążliwe, jednakże aktualnie jest to najskuteczniejsza forma przedstawienia produktu. Po pierwsze billboardy naprawdę łatwo zmienić na nowe w niedługim, dlatego też istnieje możliwość stworzenia niezwykle interesujących kampanii. Odbiorcę można zaciekawić poprzez tajemnicze hasło czy zdjęcie, obudzić w nim chęć zapoznania się z sensem projektu, nie mówiąc początkowo nic, zostawiając tylko wskazówki.

Po pewnym czasie można zawiesić billboardy wyjaśniające zabieg. Niezwykle istotny jest przekaz. Należy pamiętać, że odbiorca widzi plakat jedynie przez chwilę. Nie wprowadza się więc zbyt dużej ilości haseł i całkowicie niejasnego przekazu. Odbiorca ma jedynie klika sekund by zapoznać się z tym, co ujęte jest na billboardzie, dlatego na pewno najlepiej sprawdzi się treściwe i zrozumiałe hasło. Prostota jest tutaj bardzo ważna. Trzeba także zwracać uwagę na to co znajduje się w miejscu tuż obok
billboard - reklama zewnętrzna
Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
tego wykupionego przez nas. To naprawdę istotne, ponieważ nieprawidłowo dobrane billboardy mogą sprawić, że plakat okaże się bardzo nie na miejscu lub po prostu niepoważny.

Billboardy nie są tanią formą zareklamowania swojej usługi - to prawda. Jednakże jej skuteczność jest bardzo duża i obejmuje naprawdę szeroki krąg potencjalnych klientów (billboardy). Posiada szereg pozytywnych stron, dlatego warto pomyśleć nad nią. To wyśmienity sposób do najszybszego informowania o obniżkach cen i ciekawych ofertach. Billboardy gwarantują pomyślność i naprawdę dobrą sprzedaż, a to z pewnością pozwoli na stały rozwój naszej firmy.