Home

Wiadomości w autobusie 22

Jakkolwiek może się to wydawać niezwykłe to pierwsze postaci marketingu wywodzą się ze starożytności. Handlarze wykrzykiwali zachwalając plusy swoich towarów. To pierwotna odmiana marketingu, reklama ustna. W starożytnej Grecji na ścianach wypisywano dane odnoszące się do zdarzeń kulturalnych, rekreacyjnych i tak pojawiła się reklama pisemna. Po wynalezieniu za sprawą Gutenberga druku pojawiły się pierwsze gazety, a w nich reklamy prasowe.

Choć w dzisiejszych czasach reklamy prasowe, dalej funkcjonują to jednak wraz z rozwojem nowych technik pojawiło się wiele innych sposobów popularyzowania produktów, różnych przedsięwzięć, operatorów sieci komórkowych, instytucji finansowych. Jednym z nich jest reklama w autobusie(22) - np. reklama (strona) w autobusie. Reklama multimedialna w pojazdach komunikacji autobusowej to stosunkowo nowa postać przekazu umożliwiająca efektywne dotarcie do potencjalnego klienta.

Wiadomości wyświetlane na monitorach LCD trafiają do ogromnej grupy odbiorców. Reklama (serwis www) w autobusie(22) ma tę przewagę nad innymi formami reklam, że podróżny jest niejako zmuszony do jej obejrzenia. Jest ograniczony czasem, jak i przestrzenią. W związku z tym dla zabicia czasu zaczyna śledzić kolorowe transmisje elektroniczne. Z reklam tych można dowiedzieć się sporo atrakcyjnych informacji nie tylko na temat nowych ofert bankowych, propozycji operatorów telefonii komórkowej prześcigających się w swoich propozycjach.



reklama na ekranach Led
Autor: William Ward
Źródło: http://www.flickr.com
Reklamy w autobusie (22) pokazują też informacje przydatne np. możemy dowiedzieć się o repertuarze kin, teatrów, ciekawych imprezach, dopiero co otwartych kawiarniach czy ofertach promocyjnych w galeriach handlowych - www.medas-media.com.pl/. Z monitorów elektronicznych umiejscowionych w busach można się też dowiedzieć o ważnych wydarzeniach w Polsce i na świecie. Pożyteczną wiadomością (to dla roztargnionych) jaką można wypatrzyć na ekranie w autobusie to imiona solenizantów z danego dnia, bieżąca zapowiedź pogody.

Reklama w autobusie (22) jest efektywna przez wzgląd na regularność powtarzania informacji i jej częstotliwość. W związku z tym, że codziennie środkami komunikacji miejskiej przemieszczają się tysiące pasażerów jest ona niezwykle efektywna.