Jak stworzyć ciekawą stronę dla firmy budowlanej

Firmy budowlane, niezależnie czy mowa o tych przeprowadzających remonty, stawiających budynki czy projektowaniem wnętrz, powinny mieć profesjonalną stronę internetową. Będzie ona stać się swoistą wizytówką. Zamawiający oczekujący estetyki z pewnością przyjrzy się temu, jak wygląda strona. Warto zlecić wykonanie strony profesjonalistom.

remont domu

Autor: Ohio Redevelopment Projects – ODSA
Źródło: http://www.flickr.com
Portal budowlany, powinien odznaczać się ciekawym designem. Powinno się jednak pamiętać, że najbardziej sprawdzają się witryny intuicyjne, w których użytkownik nie ma problemów z wyszukaniem konkretnej wiadomości. Także kolorystyka powinna być wyważona, co kojarzy się z elegancją. Osoba wchodząca na portal budowlany danej firmy, oczekuje przedstawienia pełnej oferty. Poza tym bardzo istotne jest zamieszczenie galerii zdjęć dotychczas wykonywanych prac. Użytkownik przede wszystkim będzie chciał przejrzeć dotychczasowe projekty i przeczytać opinie innych zleceniodawców. Portal budowlany jest kompletny jeżeli możemy odnaleźć na nim również porady dotyczące wnętrz, budownictwa oraz wszystkich innych powiązanych tematów. Doskonałym przykładem jest witryna firmy Artdesign. Czarno-biała kolorystyka nadaje jej charakteru i klasy, zaś intuicyjny panel pozwala nam uzyskać potrzebne informacje.

nowo wybudowany dom

Autor: JDH Rosewater
Źródło: http://www.flickr.com

Prawidłowo stworzona witryna internetowa, jest jednym z kroków do sukcesu. Powinna stać się wizytówką firmy i jej najlepszą reklamą. Należy pamiętać, że strona powinna być po pierwsze intuicyjna, gdyż użytkownik szybko zniechęci się jeśli nie będzie mógł dotrzeć do niezbędnych mu wiadomości. Na stronie muszą znaleźć się wszystkie potrzebne informacje, takie jak dane kontaktowe, dotychczasowe prace, cennik i rekomendacje. Choć klient oczekuje, że informacje te odnajdzie na stronie, warto pamiętać, że muszą być one odpowiednio uporządkowane, aby strona nie miała zbyt wiele tekstu w tym samym miejscu.

Jeżeli strona zawiera reklamy, powinny być one dobrze widoczne, ale jednocześnie nie mogę przeszkadzać w odbiorze. Reklamy niepasujące do tematyki witryny również nie zrobią dobrego wrażenia. Musimy mieć świadomość. kto stanie się naszym użytkownikiem naszej strony i postarać się, by wszystko wyglądało dobrze. Szczęśliwy zamawiający to pewność powrotu. Jeśli strona będzie funkcjonalna użytkownik powróci na nią, gdyż będzie miał pewność, że dostanie tego, czego szuka.
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: ,