Home

Jeśli mamy chęć na coś słodkiego, możemy sięgnąć zarazem po słodycze

Jak i po o wiele zdrowszy i często smaczniejszy wariant, którym są owoce, jakimi można zajadać się na śniadanie i nie tylko
W ciągu dnia mogą wystąpić sytuacje stresowe, na które wielu z nas reaguje potrzebą podjadania rozmaitych smakołyków Z reguły są to najróżniejszego typu słodycze, jakie w nadmiarze mogą nie być najlepszym rozwiązaniem.

Ale rzecz jasna wszystko może być dobre, jeżeli będziemy używać tego w odpowiednich ilościach. Między posiłkami można oczywiście konsumować wafelki czy rodzynki sułtańskie, aczkolwiek warto robić to z umiarem. Można także wypróbować nowe smaki czy też produkty będące zamiennikami takie jak chociażby stewia w płynie zamiast standardowego cukru kryształowego.
cukier
Autor: Personal Creations
Źródło: http://www.flickr.com
Stewia to roślina, którą można jeść w formie suszonych albo świeżych liści, ale najczęściej występuje w formie proszku lub tabletek. Warto spróbować produktu dodając go czy to do herbaty, czy do ciasta albo żuć liście stewi.

Często mamy po prostu
ochotę na coś słodkiego i trudno oprzeć się pokusie, by faktycznie nie sięgnąć po batonika czy cukierka. Z drugiej strony nie jest to nic złego, jeżeli będziemy zajadać się z umiarem. Warto także poszukiwać zamienników w stosunku do słodyczy. Świetną alternatywą są oczywiście owoce. Większość z nich jest naturalnie słodkich, dlatego możemy jeść je w dużych ilościach.

Są równocześnie bardzo zdrowe. Dieta opierająca się na owocach jest na pewno lepszym wariantem niż spożywanie ciągle słodkości. Wystarczy właściwie przyzwyczaić organizm i wyrobić sobie nawyk spożywania owoców na przykład na śniadanie. Tego rodzaju „przekąsek” nigdy nie za dużo i dotyczy to zarówno dzieci, jak i dorosłych.