Home

Nowe rodzaje reklamy

Wiemy powszechnie, iż marketing jest ważną częścią każdego biznesu. Ewentualni klienci naszej firmy powinni wszak wiedzieć, co im proponujemy. Sposobów na reklamę jest całkiem wiele, kłopot jednak polega na tym, że reklama klientów nierzadko irytuje. Prostym przykładem może być tutaj reklama pewnej sieci sprzedającej wyposażenie RTV, zanadto duża częstotliwość pojawiania się pewnej gwiazdy w uniesieniu powiadamiającej o promocyjnej obniżce cen sprawia, iż prawdopodobny nabywca obiecuje sobie, nieomal jak przed ołtarzem, że nigdy w żadnym razie nie kupi tam chociażby uszczelki.

e-marketing
Autor: flickr.com
Sposobem na podobne kwestie mogą być gazetki promocyjne ogłaszane w sieci internetowej. Nie przeszkadzają one za bardzo, albowiem najczęściej klient odwiedzający stronę sklepu i tak w końcu skorzysta z naszej propozycji, a więc nie grozi nam przesada o której wspominałem wcześniej, dzięki temu możemy pozyskać większą liczbę osób zaciekawionych naszą propozycją.

Odsłona internetowa takiego sposobu reklamy ma i tą wartość, że posiadają one nieco więcej możliwości aniżeli gazetka Netto w papierowej edycji. Możemy na przykład stosować bardziej interesujące formy promocji; niedługi film promocyjny bądź też animacje. Poprawnie obmyślana animacja w dużym stopniu przysporzy się do wzrostu zainteresowania aniżeli tradycyjna forma reklamy. Przykładem podobnej sytuacji może być jakikolwiek wyrób specjalistyczny, dla przykładu namiot czy też inne specjalistyczne technologicznie towary, gdy trzeba wyjaśnić reguły ich działania. Mimo pozorów, nawet najbardziej zdawałoby się zwyczajne rzeczy jak koszulki dla sportsmenów bądź obuwie, mieszczą w sobie nieomal kosmiczne technologie. Ci z klientów ze skłonnościami do dociekań na pewno będą zadowoleni.



badanie marketingowe
Autor: MSLGROUP Global
Źródło: http://www.flickr.com
Inny profil klientów którzy najprawdopodobniej nas odwiedzą, to ci którzy są ekologicznie usposobieni. Na pewno będą nam wdzięczni. Jednakże najistotniejszym argumentem przemawiającym za tym, aby gazetkę Netto publikować w sieci to prostota dojścia do gigantycznej ilości ewentualnych konsumentów, i to dużo taniej aniżeli w przypadku papierowej wersji którą musimy fizycznie donieść do klientów, co zawsze związane jest z większymi wydatkami.