Jak stworzyć najlepszy portal budowlany?
Stworzenie funkcjonalnej witryny internetowej nie jest łatwym zadaniem. Bez względu na branżę musi spełniać różne bardzo istotne wymagania, za pomocą których na pewno zyska większą liczbę czytelników. Jeśli chodzi o portal budowlany, zakładanie strony jest to rodzaj reklamy przedsiębiorstwa, które dane miejsce prowadzi. Od takich przedsiębiorców oczekujemy bezbłędnej estetyki, które będzie naszym zapewnieniem, że dobieramy fachowców. Oczywiście portal budowlany nie musi być połączony z konkretną marką, ale kiedy tak jest, warto by wszystko współgrało, tworząc specyficzną wizytówkę.

Źródło: http://www.flickr.com
Początkowo należy zadać sobie pytanie czego chce klient odwiedzający naszą stronę. Jeśli właścicielem portalu o tematyce budowlanej jest firma budowlana, z całą pewnością bardzo ważna będzie oferta. Wszelkie projekty muszą być przedstawione w ciekawy sposób. Galeria ( kohut-kamien.pl/galeria/ ) fotografii wykonanych projektów stanie się niemal naocznym zatwierdzeniem umiejętności. Dodatkowo warto dać użytkownikom możliwość opiniowania firmy, gdyż rekomendacje podczas poszukiwań są bardzo oczekiwane. Dobrze jeśli użytkownik odnajdzie na stronie cennik. Świetnym dodatkiem będą artykuły, w których klient znajdzie nie tylko wiadomości z rynku budowlanego, lecz także praktyczne rady przydatne dla wszystkich właścicieli mieszkań. Za pomocą takich tekstów użytkownik może przypadkowo trafić na naszą stronę (kliknij tutaj). Jeśli okaże się ona w jego oczach atrakcyjna pod względem wizualnym, bez problemu znajdzie wszystkie potrzebne mu wiadomości, a ruch po stronie będzie dla niego przyjemne, z pewnością zapamięta markę i powróci do niej, gdy zajdzie taka konieczność. O czym należy pamiętać? Po pierwsze strona musi być naprawdę funkcjonalna i intuicyjna. Klient nie może mieć problemów ze znalezieniem czegokolwiek. Kluczem jest rzecz jasna wyszukiwarka, jednak przejrzyste menu jest szczególnie pożądane. Gdy błądzimy po witrynie i nie jesteśmy w stanie znaleźć ważnych dla nas informacji, po prostu z niej wychodzimy i zazwyczaj nigdy już na nią nie wracamy. Dobrze jest udostępnić pewne treści, jednak nie dla wszystkich.

Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli klient otrzyma darmowe materiały po zarejestrowaniu i podaniu danych, zyskamy konkretne kontakty. Jest to zapewnienie, że te osoby są szczerze zainteresowane ofertą i należy się z nimi kontaktować. Dobra strona internetowa zagwarantuje, że portal budowlany będzie doceniany i utworzy prawdziwą reklamę oraz charakterystyczną wizytówkę przedsiębiorstwa. Warto więc sprawić żeby witryna była jak najlepsza, a swoją funkcjonalnością zachęcała klientów do częstych odwiedzin.
Dyskusja wyłączona.