Home

Podstawowe zadania i role gazetek reklamowych, z jakich powodów są one tak popularne wśród klientów.

Promocyjne gazetki spotkać obecnie można praktycznie wszędzie. Można je przynieść z różnego rodzaju zakupów, bo w praktycznie każdym większym markecie przy stojakach czy kasach najróżniejsze gazetki się znajdują. Poza tym bez przerwy najróżniejsze gazetki wyciągnąć można ze skrzynek na listy albo znaleźć je przy wejściach do mieszkań, gdzie są roznoszone przez pracowników firm które się zajmują ich dystrybuowaniem. Z reguły gazetki takie będą pochodzić ze sklepów znajdujących się w pobliżu, przeważnie są to jakieś sieci spożywcze, dyskonty albo większe markety, już nieco dalej oddalone. Ze względu na ogromną popularność tego typu gazetek coraz częściej na ich wypuszczenie zaczynają się decydować także mniejsze firmy, oferujące zupełnie inne produkty. Koszty przygotowania i rozprowadzenia tego typu wcale duże nie będą, a zyski rzeczywiście mogą być spore, bo w końcu dociera się z reklamą do świetnej grupy docelowej, jaką stanowią właśnie mieszkańcy danej miejscowości czy osiedla.Tak naprawdę gazetki reklamowe są dość młodym sposobem promowania i reklamowania, a mimo wszystko zyskały one ogromną popularność i wszystko wskazuje na to, że ta właśnie popularność długo zagrożona nie będzie. Są również niezwykle doceniane przez marketingowców, bo ich skuteczność jest naprawdę duża w porównaniu z innymi formami reklamy. Przede wszystkim się to bierze z tego, że przeważnie takie gazetki informują klientów o interesujących promocjach, jakie odbywają się w reklamowanym sklepie. A że najczęściej są one dystrybuowane przez sklepy, w których i tak każdego dnia będzie się robić zakupy, to zdecydowana większość osób po wyciągnięciu gazetki ze skrzynki zwyczajnie ją sprawdzi dokładnie w poszukiwaniu czegoś, co miałaby okazję taniej kupić. Sklepy często robią różnego rodzaju akcje promocyjne w celu przyciągnięcia klientów, oferując podstawowe produkty w rzeczywiście atrakcyjnych cenach. Mimo że na samej sprzedaży promowanego produktu stracą lub ewentualnie nic nie zarobią, to przy okazji klienci kupią sporo innych rzeczy, a do zakupów najczęściej skłania ich właśnie gazetka reklamowa.