AGR-Polska

Jeśli poszukujesz oryginalnej reklamy, weź pod uwagę także reklamę wyświetlaną w autobusie

Właściciele firm wciąż poszukują efektywnych form promocji oraz rozwiązań, które pomogą dotrzeć do jak najliczniejszego grona konsumentów, jacy mogliby być zainteresowani proponowanymi przez nich towarami albo usługami. Wykorzystuje się mnogie narzędzia, angażuje się media oraz urządza przeróżne wydarzenia reklamowe, żeby tylko zwrócić uwagę potencjalnych kontrahentów.

Reklama przy zastosowaniu monitorów również (sprawdź nas) telebimów jest wyjątkowo skuteczna

W ostatnich latach w roli nośników reklamy zaczęto wykorzystywać monitory i telebimy LED – warto się dowiedzieć. Ich dobrą stroną bywa czytelny i wyraźny obraz, który doskonale się prezentuje w dowolnych warunkach atmosferycznych. Ekrany LED używane są tak i w formie ogromnych telebimów, które można spotkać w miastach, jak też w formie małych ekranów, które stosuje chociażby reklama w autobusie albo innym pojeździe komunikacji zbiorowej.

Reklama (zobacz Studio Printer) w autobusie bywa rzeczywiście skuteczna

Twórcy reklam starają się dotrzeć do potencjalnego klienta niemal na każdym kroku, stąd spore zainteresowanie reklamami w komunikacji miejskiej. Pasażerowie, którzy odbywają autobusem nieciekawą oraz dłużącą się podróż, potrzebują skupić na czymś uwagę. Nie każdy może oddawać się lekturze w czasie jazdy, jak też nie w każdym przypadku posiada się towarzyszy podróży, z jakimi można porozmawiać. W tej sytuacji monitor zamontowany w pojeździe staje na wysokości zadania, nawet kiedy emituje tylko krótkie wiadomości oraz filmiki reklamowe.

Gdy chcesz zamieścić reklamę w autobusie, udaj się do lokalnego przedsiębiorstwa komunikacyjnego

ekran z technologią LED

Autor: Alex Liivet
Źródło: http://www.flickr.com

Osoby, które zainteresowała reklama w autobusie, muszą porozumieć się z miejscowym przedsiębiorstwem komunikacyjnym bądź z prywatnym przewoźnikiem, który obsługuje linie przy wykorzystaniu mniejszych busików. Warto jednak wiedzieć, że wiele firm komunikacyjnych posiada już zamontowane monitory i musi się tylko zakupić emisję własnej reklamy. Tymczasem chcąc emitować reklamy w prywatnych busach, najprawdopodobniej trzeba będzie zainwestować we własne ekrany, co może podnosić koszt . Właściwie zatem będzie wejść na stronę przedsiębiorstwa komunikacyjnego, aby dowiedzieć się, czy umożliwia zamieszczanie reklam w swych pojazdach oraz czy dysponuje dobrym sprzętem.