Home

Firmy budowlane – otwarte na pomysły

Ostatnio przedsiębiorstwa związane z budownictwem przestały być odizolowanymi przedsiębiorstwami, skupionymi tylko na swojej działce. Coraz częściej wspomina się o nich w całkowicie innym kontekście. Osoby zarządzające tego typu przedsiębiorstwami decydują się na przeznaczenie pewnych pieniędzy na przykład na sponsorowanie różnych organizacji czy wydarzeń.

Projekt domu
Autor: philcampbell
Źródło: http://www.flickr.com/photos/clanlife/4315136665/
Chyba jedną z najciekawszych takiego typu inicjatyw jest ta, finansowana przez firmę rheinzink. To seria wypraw alpinistycznych na trzy szczyty- Grossglockner, Mont Blanc i Elbrus. Póki co grupie alpinistów udało się wejść na Grossglockner. Wyprawy na dwa kolejne szczyty zostały już zaplanowane. Firma została sponsorem tytularnym ekspedycji, dzięki czemu jest dodatkowo promowana. To doskonały pomysł w szczególności dla firmy specjalizującej się w między innymi pokryciach dachowych. Góry są przecież zazwyczaj nazywane dachem świata.



Wszelkiego rodzaju ekspedycje to tylko jedna z opcji. Jest jeszcze sporo innych. Przykładem niech będzie tu firma budowlana Wiśniowski http://www.budoskop.pl/, która w podzięce za całokształt zaangażowania, a w szczególności za wspaniale przeprowadzoną akcję pomocy dla jednego z pracowników firmy zakupiła pogotowiu ratunkowemu w Nowym Sączu komplety odzieży specjalistycznej. To piękny gest i absolutnie wart naśladowania, chociaż oczywiście najlepiej by było, gdyby wypadki nie zdarzały się wcale.

projekt kuchni
Autor: Szymon Nowak z Wrocławia
Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Jeżeli organizujemy jakieś wydarzenie, wyjazd albo konferencję powinniśmy zwracać się do tego typu przedsiębiorstw. Decydujmy się na te długo istniejące i solidne jak wspomniane wcześniej Rheinzink, Wiśniowski, albo przykładowo firma Bachl. Warto rozpocząć od napisania maila z informacją o typie wydarzenia, czasie trwania, ofercie dla sponsora. Następnie spróbujmy zadzwonić i umówmy się na spotkanie, w czasie którego doprecyzujemy szczegóły. Pamiętajmy jednak, że gdy podpisujemy z przedsiębiorstwem umowę sponsorską my także zobowiązujemy się do wypełnienia konkretnych, umówionych warunków. logo sponsora czy wiadomości o nim powinny być umieszczane w odpowiednich miejscach i odpowiednio często. Zdarza się, że osoby, które już sponsorów uzyskały zachowują się w taki sposób, jakby zapomniały o ustaleniach umowy, a to przecież zobowiązanie obu stron. Jeżeli będziemy mieć to na uwadze będziemy też mogli liczyć na sponsoring przy następnych inicjatywach.
Źródło : Budoskop